Jesienna lista życzeń

Wiele blogerek, może i blogerów (choć tego nie wiem bo żadnego nie obserwuję) tworzy "wish listy" co uważam za bardzo pomocne w planowaniu zakupów. Odkąd szyję rzadziej biegam po sklepach, a jeśli już to najczęściej coś tylko przymierzam, przyglądam się jak jest uszyte i z jakiego materiału. Za to śledzę oferty sklepów internetowych, ponieważ można je szybko przejrzeć, z każdego miejsca i o każdej porze. Oglądam, zapisuję sobie co mi wpadnie w oko a gdy przychodzi do zakupów to mogę te rzeczy porównać i w ten sposób dokonać bardziej przemyślanego wyboru. Koniec końców kupuję z takiej listy jedną, max 2 rzeczy, za to dogłębnie przeanalizowane. Moje listy życzeń są podzielone tematycznie i dosyć długie, dziś przedstawiam Wam mały ułamek tego co ostatnio wpadło mi w oko i chętnie znalazłabym w mojej szafie. Może Wam też coś się spodoba :)


[KLIK]
Ten zielony wypłowiały kolor do mnie nie przemawia za to forma bardzo mi się podoba.

[KLIK]

[KLIK]


[KLIK]

[KLIK]


[KLIK]

[KLIK]

[KLIK]

[KLIK]



[KLIK]

[KLIK]

[KLIK]

[KLIK]

[KLIK]

[KLIK]

[KLIK]


[KLIK]





Komentarze

  1. Najbardziej wpadł mi w oko szary płaszcz z dużymi złotymi guzikami i ten w czerwoną-czarną kratę :)
    A co do swetrów narzutek to sama mam taki kupiony w second-handzie i muszę przyznać, że go uwielbiam!
    Świetnie się sprawdza w każdej sytuacji, gdy jest zimno można się nim otulić, gdy troszkę cieplej po prostu narzucić na siebie i wygląda super!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę w takim razie spełnienia marzeń z Twojej "wish list" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe inspiracje, ja teraz poluje na jakiś sweter/płaszcz w kratę czarno-czerwoną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie obszerne formy jak w pierwszym i drugim. Tylko ten zielony faktycznie słaby kolor. Też mam taką listę ubraniowych życzeń (ja to nazywam "potrzeb" ;) ), ale mam wrażenie, że nigdy nie będzie pusta! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten szary melażnowy płąszcz i ten drugi w pepitkę - oba uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak ten pierwszy groszkowy płaszczyk już jakiś czas temu przykuł moją uwagę <3 cudny jest !

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza kurtka jest świetna!! chętnie bym taką uszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd zafarbowałam włosy na rudo, bardzo polubiłam się z zieleniami, więc ten pierwszy płaszczyk od razu podbił moje serducho!! Boski jest <3
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNE NIEBANALNE PŁASZCZE!
    Pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wioletta czy ty będziesz szyła sobie płaszczyk? Kupiłaś maszynę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnoręcznie uszyty płaszczyk to moje marzenie i jak tylko będę mieć nową maszynę (mam nadzieję że już w przyszłym tygodniu) na pewno się z nim zmierzę. Przeglądam wszystkie wykroje i szukam fajnej wełny w dobrej cenie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty