Maxi dla Mamy


Tą sukienkę uszyłam na koniec maja ale pomysł na nią moja Mama miała już od dawna. Przyznam że początkowo nie byłam przekonana do szycia sukienki maxi z tego jesiennego jerseyu, jednak Mama miała rację, ten materiał idealnie pasował na długą letnią sukienkę. 

Wykrój wzięłam z "Szycie extra" 3/2018, wydawnictwa bpv. Niestety, w przeciwieństwie do wykrojów Burdy, tutaj oznaczenia na arkuszach nie są zbyt czytelne. Kolejny problem pojawił się przy konstrukcji przodu sukienki, dekolt brzydko się układał, był zbyt szeroki, luźny ale jakoś wybrnęłam. Mama zadowolona, a to najważniejsze :)






PODSUMOWANIE
* wykrój: 11 "Szycie extra" 3/2018
* materiał: jersey
* szycie stębnówką i overlockiem

Komentarze

  1. Mama miała rację, materiał idealnie dopasowany do kroju :) Wygląda w niej ślicznie! Ja swojej muszę jeszcze jakąś kieckę machnąć ale to już chyba w przyszłym sezonie chyba że ktoś wydłuży dobę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest niezwykła, Przyciąga oko .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna sukienka w wyróżniający się wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty