Sssssnake



Ubiegłoroczne lutowe wydanie Burdy uważam za jedno z lepszych, właśnie uszyłam piątą rzecz z tego numeru. Sukienka 116 ujęła mnie guzikami na plecach i już wtedy pojawiła się w mojej głowie wizja jej realizacji. Niestety wtedy nie znalazłam odpowiedniej tkaniny, lato w końcu minęło i o sukience trochę zapomniałam. Minął rok, wymarzonej dla tego projektu tkaniny nadal nie mam ale za to w mojej pracowni pojawił się jeans o wyjątkowym wężowym wzorze. Taki print jest dosyć ryzykowny, nie chciałam by wyszło kiczowato, bezpieczniej byłoby uszyć z tej materii spódnicę lub żakiet ale co tam, zaryzykowałam z sukienką. Moim zdaniem wyszło fajnie, ciekawa jestem Waszych opinii :) 
Wykrój 116 to bardzo wdzięczna forma, nie sprawia problemów, a jeśli użyjecie dobrze szyjącej się tkaniny jak ja to uporacie się z nią ekspresowo. Jedyna modyfikacja jakiej się dopuściłam to przemodelowanie dekoltu, oryginał wydał mi się zbyt głęboki i rozlazły. Na zapięcie kupiłam specjalne guziki do samodzielnego powlekania (rozmiar 19 mm). Tkanina, jak już wspomniałam, to jeans, włoskiego pochodzenia, 85% bawełna, 13% poliester, 2% elastan - możecie ją u mnie kupić w cenie 50 PLN/mb.

wykrój 116 Burda 2/2014


sukienka & płaszcz - ViolettaZ; szare botki - Zara; czarne botki - DeeZee













Komentarze

  1. Violu ta sukienka jest przepiękna i tak też w niej wyglądasz. Przyznam że tkanina fantastyczna acz ryzykowna tak jak napisałaś,ale przecież do odważnych świat należy :))))) Za tę odwagę i nie tylko Cię bardzo cenię :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest świetna! Bardzo dobrze przemyślałaś wykrój, bo pasuje idealnie. Wygląda na bardzo luksusową sukienkę i bardzo ładnie leży :) Podoba mi się tez pomysł z guzikami. I jak ładnie z płaszczem się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszła Ci ta sukieneczka :-) Fajny wzorek, teraz różne ciekawe printy są modne :-) ja też trochę szyję, zapraszam jeśli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za wężowym wzorem, dlatego nie będę oceniać sukienki, chociaż sam fason jest bardzo ładny. Za to płaszczem jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty