Przegląd jesiennych butów - świeżynki, starocie, marzenia

Jesień już za rogiem, to najwyższy czas by się do niej przygotować. Moje przygotowania rozpoczęłam od przeglądu szafy z butami - czy któreś z nich mogę jeszcze wykorzystać w nowym sezonie? Całe szczęście jesień to mnogość fasonów i kolorów, a u mnie tego nie brakuje, więc boso raczej chodzić nie będę, a do tego upolowałam kilka świeżynek :)

1. botki H&M - już wiem że będą moimi faworytami, a to za sprawą nie tylko wyglądu ale i wygody

2. botki / workery kupione w lokalnym sklepie - do tej pory takich butów nie nosiłam, jednak po lecie spędzonym w płaskich sandałkach i koturnach, polubiłam wygodę ale z obcasów całkowicie nie zrezygnowałam, te jednak są niezbyt wysokie, do tego dosyć grube, przez co mało odczuwalne i stabilne 

3. granatowe czółenka Centro - to nie jest moja ulubiona kolorystyka, wolę brązy i beże, jednak te buty tak mnie rozczuliły, chyba za sprawą zdobienia z róż, że nie mogłam ich nie kupić :)

4. czółenka Centro kupione za magiczne 9,99 PLN :) chociaż mają wyciętą piętę, przy dobrej aurze mam szanse pochodzić w nich do października. Jest już pomysł na stylizację z ich udziałem ale muszę jeszcze uszyć spódnicę, jeśli się uda, wkrótce zobaczycie efekty.


Poniżej wspomniane "starocie", czy faktycznie będę je nosić, to się okaże:

1. Zanim przyjdą deszcze i chłody w częstym użyciu będą czółenka z eko-zamszu w beżach i delikatnych szarościach
   Zara                               DeeZee
       Stylowebuty                                   DeeZee

2. Czy to fiolet czy to śliwka, wszystko jedno, jesienią zawsze się sprawdza

   Zara                                      Stylowebuty


3. Wybuchowe granaty :)
Stylowebuty
 
Fleq


Deashop

4. Ogniste czerwienie i pomarańcze

DeeZee
Stylowebuty

5. Jesienią oczywiście nosimy botki, moje mają mega obcasy

Stylowebuty

Mimo że szafa pełna, wciąż sprawdzam co się dzieje w internetowych sklepach, trochę planuję, trochę marzę o nowych parach :) A oto efekt mojego ostatniego przeglądu, może Wam też się coś spodoba:

1. DeeZee








Irregular Choice



Tommy Hilfiger


Buffalo







GUESS



Zign



Każdą z pokazanych par bardziej lub mniej ale jednak chciałabym w mojej szafie, a najbardziej, chociaż jedną parę czółenek Irregular Choice kojarzących mi się z Marią Antoniną, są takie słodkie, zabawne, oryginalne. W sferze marzeń są granatowe czółenka Tommy Hilfiger - niestety cena jest jeszcze zaporowa... 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty