Pierwsza rocznica bloga + mój ślubny look

Minął już rok od pierwszego wpisu na blogu. W tym czasie, w moim życiu prywatnym i zawodowym sporo się wydarzyło. Najbardziej zaskakujące dla wszystkich i dla mnie samej było to, że zaczęłam szyć, tak po prostu z dnia na dzień, nie mając z tym wcześniej do czynienia. To tylko dowodzi, że wszystko jest możliwe jeśli tylko tego bardzo chcemy :) Porównując pierwszą prezentowaną Wam sukienkę z tymi ostatnimi wyraźnie widać że poczyniłam spore postępy, a i sam blog się rozwinął, choć daleko mu jeszcze do poziomu jaki chciałabym osiągnąć. Cieszę się że liczba Was czytelników wciąż rośnie i dziękuję za komentarze, które co dzień dodają mi skrzydeł :)

Myślę że nikogo nie zaskoczę, gdy powiem że najważniejszym minionym wydarzeniem był mój własny ślub (10.08.2013). Oczywiście chcę się podzielić z Wami swoją ślubną stylizacją i z całej masy zdjęć ze ślubu i sesji zdjęciowej wybrałam kilka, na których najlepiej widać moją sukienkę, która jest nietypowa, nie dość że krótka to jeszcze ma kieszenie :) Uszyła ją jedna oświęcimska pracownia mody ślubnej, dokładnie tak jak sobie tego zażyczyłam. W moim ślubnym looku zrezygnowałam z biżuterii za to postawiłam na odważne buty i torebkę z ćwiekami. Do takiej sukienki welon raczej by nie pasował, dlatego we włosy wpięłam skromny biały kwiat.

sukienka & bolerko - Centrum Mody Ślubnej GUSTO; ozdoba do włosów - Expose Akcesoria; buty - Steve Madden (via Zalando); torebka - DeeZee




























Komentarze

  1. Bardzo ładna a z bolerkiem już w ogole wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka przepiękna, jestem zachwyconą nią <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i świetna góra, ale buty bym wybrała jednak inne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądałaś!!! Brawo za buty, jesteś odważna, bo ja już bym z nich zrezygnowała. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda Panna Młoda ma inne wyobrażenie swojej ślubnej stylizacji, dlatego rozumiem że nie wszystkim musi się podobać ta moja, tym bardziej dziękuję za Wasze miłe komentarze :)
    Bardzo lubię wyróżniające się buty i z takich też jestem znana wśród swoich bliskich, nie byłabym sobą zakładając typowe ślubne czółenka. Nie zawiodłam swoich gości, buty zrobiły niesamowite wrażenie i wierzcie mi na żywo wyglądają o niebo lepiej niż na prezentowanych tu zdjęciach. Byłam Panną Młodą jednocześnie dziewczęcą i zadziorną - taką kobietą właśnie jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka przepiękna! odważna stylizacja przepiękne buty, zresztą wszystkie twoje buty pokazane na blogu są boskie- zazdroszczę strasznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna i inna ta twoja suknia, ja sama szyłam moją też wg własnych marzeń i miałam nawet żakiet z tej samej koronki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty