Kołnierzyk & szachownica

Minęło wiele dni od prezentacji ostatnio uszytej przeze mnie sukienki, jednak w tym czasie wcale nie leniuchowałam. Uszyłam cztery sukienki w tym jedną prototypową. Kiedy będą zdjęcia? Wkrótce wszystko Wam pokażę :) Póki co, sukienka którą już kiedyś Wam prezentowałam, dziś stanowi tylko tło dla dodatków: kołnierzyka ozdobionego perełkami i butów z motywem szachownicy. Pomysł z kołnierzykiem podsunęła mi jedna z czytelniczek, za co bardzo dziękuję :) początkowo byłam na nie, sądząc że haft plus kołnierzyk to zbyt wiele naraz ale zdanie zmieniłam gdy wpadłam na tą ozdobę w Orsay'u. Jesienią uszyję jakąś czarną sukienkę specjalnie do tego kołnierzyka.
Co do butów, pomijając uroczy wygląd, niestety są bardzo delikatne ze względu na zastosowany materiał (zdążyłam już obedrzeć obcasy).  Koszmarne okazały się fleki - rozpadły się dosłownie na pół w drugim dniu użytkowania (coś takiego wcześniej mi się nie przydarzyło). Fleki wymieniłam i mogę w nich hasać, szkoda tylko że będą to jedno-sezonowe szpilki.

sukienka - ViolettaZ; kołnierzyk - Orsay; szpilki - DeeZee; torebka & pasek - House




 





Bardzo polubiłam tą szachownicę, szukałam nawet tkaniny w ten wzór by uszyć sobie coś a'la Vuitton. Niestety takiego materiału nigdzie nie znalazłam, pozostaje mi więc podziwiać zdjęcia z wybiegów.










Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty