Inspiracje - sukienka z kieszeniami

Zanim coś uszyjemy musimy to wymyślić, nawet jeśli korzystamy z gotowych wykrojów. Skąd zatem czerpać inspiracje? Dla mnie największym natchnieniem jest sama tkanina, dlatego często odwiedzam sklepy z materiałami, zarówno stacjonarne jak i te w internecie. Trafiam na coś i zaraz pojawia się jakaś wizja, niestety później muszę zweryfikować swoje możliwości i sprowadzić swą wizję do wykroju z Burdy. Bywa też i odwrotnie, trafiam na ciekawy wykrój, widzę już jak go zmodyfikuję a później szukam tkaniny.
Lubię też podglądać wielki świat mody i na niej się wzorować, a przynajmniej próbować :) Mam nadzieję że z czasem będę potrafiła "skopiować" to co mi się podoba a co jest poza moim zasięgiem i uszyć własne wersje wielkich projektantów.
Oczywiście najbardziej interesują mnie sukienki. Poniżej kilka wybranych modeli z kieszeniami, tak przeze mnie lubianymi:

[photos via Style.com]




















Jak widać kieszeń można zastosować zarówno do luźnej sukienki jak i do tej bardziej dopasowanej, niemal do każdego fasonu. Sama w sobie może być ozdobą lub czymś co czyni strój bardziej casualowy. Osobiście uwielbiam i wszywam gdzie się da :) Zdradzę Wam mały sekret - moja suknia ślubna również będzie miała kieszenie!

Komentarze

  1. MARY KATRANTZOU SPISAŁA SIĘ JAK ZWYKLE

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki, które mają kieszenie są naprawdę eleganckie, moja koleżanka ostatnio znalazła taką http://nunu.pl/Produkt/9/sukienka_z_kieszeniami co o niej sądzicie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty