Spódnica na jesień


Kiedyś przez 6-7 dni w tygodniu nosiłam sukienki, dlatego szyłam ich tak dużo. Obecnie najczęściej wybieram spódnice, a większość sukienek mam ochotę wyrzucić z szafy, ewentualnie przerobić na bluzki. To nie tak, że się na te sukienki obraziłam, mam w planie uszycie 3 na jesień ale ze spódnicą mam większe możliwości stylizacyjne, więcej kombinacji, więcej zabawy i lepiej się ostatnio w nich czuję, a to przecież najważniejsze.
Oto kolejna "nie-sukienka", tym razem na jesień ale i zimę, a i pewnie wiosnę. Grubsza, hiszpańska bawełna w bardzo lubianym przeze mnie kolorze zgniłej zieleni (prawdziwy kolor tej tkaniny niestety jest niemożliwy do uchwycenia aparatem, w rzeczywistości jest trochę żywszy, bardziej nasycony). Zapięcie na guziki, może z zamkiem, jak to jest w oryginale projektu, byłoby szybciej się z niej wydostać ale wystarczy odpiąć 3 guziki od góry i mogę ściągać :) Szukałam trochę większych guzików ale nie zawsze to co człowiek sobie wymyśli znajdzie w pobliskich pasmanteriach. 

Spódnica jest wygodna, można w niej chodzić, siedzieć (co widać po wymięciu), nic się nie rozpina, nie rozchodzi za bardzo, nawet jak wiatr zawieje niczego niechcący nie odsłoni (niestety w żółtej spódnicy na wietrze trzeba uważać). Brakuje mi w niej trochę kieszeni, poza tym jestem zadowolona, a wykrój pewnie jeszcze kiedyś wykorzystam.

spódnica - ViolettaZ
bluzka & torebka - Zara
kardigan - Tu
botki - Stradivarius





PODSUMOWANIE
* wykrój 102 z Burdy 8/2017
* materiał: bawełna z dodatkiem elastanu
* dodatki krawieckie: flizelina, guziki, kryte zatrzaski
* szycie stębnówką i overlockiem

Komentarze

  1. Piękna spódnica! I jak super zestawiona :) Ja właśnie zabieram się za moją wersję w tym samym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajefajnie CI wyszła ta spódnica, nie mogę się napatrzeć! To fakt, większe możliwości niż z sukienką. Cały zestaw jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica fantastyczna. Do tego w super zestawie. Guziczki w takim układzie dodają jej uroku, a bluzka w malowane kwiaty lekkości i zwiewności. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzeczka jest śliczna, podobają mi się te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest wspaniała, lubię spódniczki ale sukienką też nie pogardzę. Spodnie noszę naprawdę rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest świetna i kolor i fason, tez chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna z tymi guzikami, zupełnie się dzięki nim zmieniła. Spódnica wyjątkowa i jeszcze ten kolor, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica super, też szyłam ten model ale nie wpadłam na to żeby zamek zastąpić guzikami, świetny pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty