Żółta spódnica


Korzystając z pięknej pogody i dnia wolnego, pomimo że nie najlepiej się dzisiaj czułam i średnio też wyglądałam, pstryknęliśmy kilka fotek świeżo uszytej spódnicy. Uprzedzałam, że jeszcze nie mam ich dosyć :) 

Tym razem żółta, idealna do letnich pasiastych bluzek. Uszyłam ją z bawełny z dodatkiem elastanu. Udało mi się znaleźć taką, która nie prześwituje, dzięki czemu oszczędziłam na podszewce (nie lubię podszewek).

Wykrój pochodzi z zeszłorocznej Burdy. Jak zwykle musiałam go skrócić. Przód to dwie nachodzące na siebie części. Spódnica trzyma się na dwóch zatrzaskach przyszytych od środka. Dodatkowym wsparciem jest pasek, który powinien być przyszyty do tyłu spódnicy, ja go jednak jeszcze na stałe nie umiejscowiłam i też się trzyma.

Spódnica ma kieszenie w karczkach ale wydają mi się za bardzo z tyłu. Zapięcia przyszyłam ciaśniej niż w opisie, więc teoretycznie kieszenie powinny wyjść bardziej na przód... Może tył powinien być odrobinę szerszy? Rozważę to przy następnym szyciu z tego wykroju.

Teraz chyba zacznę planować jesienne spódnice :)


spódnica - ViolettaZ
bluzka - Stradivarius
torebka & sandały - Zara
okulary - House






PODSUMOWANIE
* wykrój: 115 Burda 2/2016
* materiał: bawełna
* dodatki krawieckie: 2 zatrzaski, 2 małe okrągłe ćwieki, taśma do podklejania na gorąco
* szycie stębnówką i overlockiem

Komentarze

  1. Ooo! Jaka fajna! ❤️ Przepiękne zdjęcia 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszła ta spódnica! Stylizacja i zdjęcia zachwycające :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor :) I świetna spódnica. Bardzo fajnie wygląda z pasiastą bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna spódnica, mam ją w planach na jesień, ale Twój kolor sprawia, że jest nadzwyczajna, pięknie pasuje do bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda! Kilka lat temu przypadkiem uszyłam żółtą spódnicę i do tej pory to moja ulubiona :-) Wbrew pozorom pasuj do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć,
    Spódnica ma naprawdę świetny, żółty kolor. Teraz w sklepach są jedynie buro-szarości bądź pastele i to naprawdę miło zobaczyć w końcu coś żywego. Nie dziwię się, że nie możesz się ta spódnica nacieszyć.

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna stylizacja - kolor dobrany idealnie. Wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty