Podsumowanie 2016 roku

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!


Początek nowego roku to czas podsumowań, analiz i oczywiście noworocznych postanowień. 
W 2016 roku:
- opublikowałam 27 postów, co ewidentnie pokazuje że mój blog wyhamował;
               Czy ostatecznie przestanę publikować i zamknę bloga? 
              Nie wiem, nie planuję zamknięcia ale wszystko jest możliwe.
Tematyką tej strony jest szycie, moje szycie, 
toteż jeśli będę szyć będę miała o czym pisać na blogu.
Obecnie z krawiectwem mi nie po drodze, w dużej mierze ma na to wpływ pogoda. 
Zapchana szafa, którą po raz kolejny porządkuję, też nie skłania mnie do tworzenia nowych ubrań.  
Za to zajęłam się haftowaniem :) 
To czasochłonne zajęcie, oby efekt końcowy wart był tego poświęcenia.
Oczywiście pochwalę się Wam, o ile będzie czym ;)

- uszyłam również niewiele (stąd ta mała liczba postów): 28 rzeczy plus 2 przeróbki; 
Niektórych uszytków Wam nie pokazywałam, dzisiaj będą miały swoją premierę. 
Były również rzeczy rozpoczęte i porzucone ale jako, że nie są kompletne, nie warto o nich pisać.

- 3 razy uszyta przeze mnie rzecz została wydrukowana w Burdzie;

- w nr 1/2016 "Szycia krok po kroku" zamieszczono krótką informację o mnie, co było i pewnie będzie moim największym blogersko-krawieckim osiągnięciem, zwłaszcza że nie mogę zgłosić mojego bloga do konkursu SZYCIOWY BLOG ROKU... 
Gdy zaczynałam pisać bloga, nie przypuszczałam że ktokolwiek go zauważy, 
gdy zaczynałam szyć, nawet w najśmielszych marzeniach nie przypuszczałam,
 że redakcja Burdy opublikuje coś na mój temat 
w jakimkolwiek wydaniu "Burdy" czy "Szycia krok po kroku".




No to po kolei, co uszyłam w 2016 roku:

STYCZEŃ
1. spódnica dla Mamy
uszyta z jeansu
wykrój 121 Burda 8/2009
Spódnica wyszła tak fajna, że chciałam sobie uszyć identyczną i nadal chcę, czekam tylko aż uzyskam odpowiedni wymiar bioder ;)



LUTY
1. szmizjerka
wykrój 1E "Szycie krok po kroku" 2/2015


2. przeróbka sukienki




MARZEC
1. luźna sukienka z dzianiny morgan
wykrój 106 Burda 3/2016



2. ciepły żakiet dla Mamy
wykrój 120B Burda 12/2010




KWIECIEŃ
1. wiosenny płaszczyk z pikowanej dzianiny
wykrój 116 Burda 2/2013



2. sukienka oversize z dzianiny nurek
wykrój 130 Burda 3/2016



3. dzianinowa sukienka z dekoltem typu "woda"
wykrój 119 Burda 3/2016




MAJ
1. przeróbka uszytej dawno temu sukienki



2. sukienka boho "cold shoulder"
wykrój 4B "Szycie krok po kroku" 1/2016



3. bluzka dla Mamy
wykrój 128 Burda 7/2009





CZERWIEC
1. sukienka z odkrytymi ramionami
wykrój 3C "Szycie krok po kroku" 1/2016



2. bawełniana sukienka z odkrytymi ramionami i pomponami
zmodyfikowany wykrój 105 Burda 5/2016



3. tunika dla Mamy
zmodyfikowany wykrój 115 Burda 5/2012





LIPIEC
1. bawełniana sukienka z pomponami, z dużym dekoltem z przodu i z tyłu
zmodyfikowany wykrój 102 Burda 5/2012


2. sukienka z kopertową górą
zmodyfikowany wykrój 128 Burda 10/2014



3. wiskozowa bluzka na jedno ramię
wykrój 101 Burda 4/2015




SIERPIEŃ
1. wiskozowa sukienka z odkrytymi ramionami
zmodyfikowany wykrój 5D "Szycie krok po kroku" 1/2016



2. narzutka z chwostami
zmodyfikowany wykrój 109 Burda 7/2013
link do posta



3. spódnica z żorżety
wykrój 1A "Szycie krok po kroku" 1/2016


4. sukienka z bocznymi falbanami
wykrój 103 Burda 5/2015




WRZESIEŃ
1. bluzka dla Mamy
wykrój 128 Burda 10/2011



2. sukienka z dzianiny morgan
wykrój 2A "Szycie krok po kroku" 2/2016



3. sukienka z lakosty z dużym dekoltem na plecach
zmodyfikowany wykrój 120B Burda 12/2015
Pamiętam gdy zrobiliśmy te zdjęcia strasznie mi się nie podobały, ja się sobie nie podobałam. Teraz myślę że nie było tak źle. Jednak po tej sesji sukienki już więcej nie założyłam, może wiosną dam jej drugą szansę... 

4. spódnica z żorżety
wykrój 3A "Szycie krok po kroku" 2/2016



5. miodowy kardigan
wykrój 107 Burda 11/2013




PAŹDZIERNIK
1. sukienka z wiązaniem przy dekolcie
zmodyfikowany wykrój 120 Burda 9/2016


2. kamizelka z flauszu
wykrój 106 Burda 12/2015


3. wełniany płaszcz oversize
wykrój 103 Burda 11/2014





LISTOPAD
1. szyfonowa bluzka dla Mamy
wykrój 114 Burda 12/2013




Dziękuję Wam, że jeszcze tu zaglądacie, choć nie rozpieszczam Was ilością postów. Myślę jednak, że już lepiej pisać rzadziej a dobrze, niż tworzyć byle jakie wpisy, byle tylko podnieść statystyki. Ja się z bloga nie utrzymuję, nawet grosza na nim nie zarabiam, więc się nie spinam. Kiedyś próbowałam nadrabiać postami stylizacyjnymi, typowo szafiarskimi ale szczerze, jakoś się z tym nie czułam dobrze, takie to było wymuszone. Niech się tym zajmują te osoby, które są w tym dobre, a takich jest wiele :)  
Wraz z nadejściem wiosny na pewno zrobi się większy ruch na blogu, proszę Was o wyrozumiałość do tego czasu :)

Pozdrawiam
ViolettaZ


Komentarze

  1. Też właśnie siedzę nad podsumowaniem roku :) Powiem szczerze, że dużo uszyłaś, ja naliczyłam u siebie 15 rzeczy uszytych od podstaw, myślę, że o kilku zapomniałam, ale pewnie będzie ich maksymalnie 20 ;) Pamiętam większość Twoich ubrań z dzisiejszego wpisu i to jak niejednokrotnie się zachwycałam! Doskonale rozumiem, że cierpisz na niemoc zimową, ja mam to samo, pozostaje liczyć dni do wiosny :) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, byle do wiosny :) Dzięki że ze mną jesteś :)

      Usuń
  2. Ile pięknych rzeczy udało ci się uszyć jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no coś Ty!!! pisz, rzadko, często, dużo, mało, ale pisz :)
    ja co prawda jeszcze nie szyjąca, ale maszynę na stanie mam (śliczną, nowiutka, w pudełku...) i Twój blog to jeden z tych niewielu, który naprawdę zachęca, pokazuje, ze można, że warto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się nie odpuszczać, dla takich czytelników warto się nie poddawać :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Tez mam czasami zastój na blogu 😕 Ruch zaczyna się w czerwcu, gdy wolne od uczelni i wysoka temperatura na dworku. Osobiście nie lubię szyć na sile aby tylko coś pokazać. Zaglądam na twojego bloga i właśnie się zastanawiałam co się dzieje ☺ mam nadzieje ze jednak nie porzucisz blogowania ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że do mnie zaglądasz :) Przypuszczam że z wiosną wrócę do szycia, przerwa dobrze mi zrobi.

      Usuń
  5. Zdolniacha :) Chciałabym wszystkie Twoje sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne !!!
    Zapraszam:
    https://violetta-nowe-zycie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne ciuszki, w dzisiejszych czasach to rzadkość :) wspaniały talent

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stroje są piękne, uwielbiam Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany, podziwiam szczerze!! Przepiękne rzeczy!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty