Antycznie po raz trzeci

Antyczny print w trzeciej odsłonie. Tkaninę mam od roku, najpierw uszyłam sobie z niej sukienkę na wakacje (link do posta), luźny krój ale spięty gumką i dwie falbanki. W tym roku powstała z niej równie wakacyjna sukienka odsłaniająca ramiona (link do posta), a ostatnio tunika dla mojej Mamy :) 

Przejdźmy do konkretów, tunika dla Mamy powstała na podstawie wykroju 115 z Burdy 5/2012, to w zasadzie identyczny model co 116 z tego samego numeru, który był bazą do powstania mojej zeszłorocznej sukienki. Wykroiłam mniejszy rozmiar i Wam radzę to samo. Skróciłam długość, zrobiłam rozcięcia po bokach i pozbyłam się rękawów. Jako ozdobę doszyłam pomponiki przy plisce dekoltu i wykonałam warkoczowy pasek ze sznurka, bardzo prosty w wykonaniu :)




  




Komentarze

  1. Aż trudno mi się zdecydować, którą wersję lubię najbardziej - wszystkie trzy są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tunika jest boska, sama bym taką nie pogardziła, a do białych spodni wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hiszpanka wyszła bosko, sama bym taką przyjęła u mnie w szafie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Materiał wyeksploatowany maksymalnie. Chociaż nie, może się mylę i może przewidujesz jeszcze jedną z jego udziałem kreację, kto wie :-) Póki co - wszystkie 3 prezentują się pięknie. Tylko tak się zastanawiam nad tymi pomponikami, nigdy nie widziałam ich na żywo, ale wydają mi się one nieco " zimowe", tzn. bardziej mi one pasują do kreacji na chłodniejszą porę aniżeli na lato. Nie odbierz proszę tego źle, kreacja bardzo mi się podoba, tylko ten drobny detal przykuł moją uwagę. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, mama wygląda bardzo świeżo i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunika też wyszła świetnie :) Materiał bardzo lekki, przewiewny więc idealny na wakacje :) Mi najbardziej podoba się sukienka z odkrytymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wersje są piękne, ale widzę po mamie, że jest bardzo zadowolona z tuniki, tu ona jest numerem jeden i pięknie wygląda w tej tunice. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem! Podobają mi się wszystkie trzy rzeczy :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pięknej tkaniny uszyłas piekne rzeczy, wszystkie mi sie podobają :) Mam tez wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, bardzo mi się podobają takie antyczne wzory. Ostatnio oglądałam film o Pompejach, pewnie stąd moja miłość do tych wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie nosiłabym wszystkie 3 rzeczy (nie na raz oczywiście) :D najbardziej podoba mi się chyba jednak sukienka z odsłoniętymi ramionami. Wyglądasz w niej bardzo zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze? to wszystkie trzy są REWELACYJNE. Oceny po 10 dla każdej :) coś piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty