Biała kreszowana



Do tej pory nie przepadałam za kreszowanymi tkaninami ale po nabyciu tej sukienki (wybaczcie ale jej nie uszyłam) chyba moje upodobania się zmienią. Wszystko zależy od sposobu zmięcia materiału, niektóre niestety wyglądają niechlujnie a już najbardziej nie podobają mi się kreszowane eko-skóry ale może ta moja niechęć to kwestia wychowania "nie wychodź z domu w zmiętych ciuchach". Zagłębiając się trochę w temat znalazłam firmę zajmującą się plisowaniem oraz kreszowaniem tkanin i to od 1926 r.: Pracownia plisowania i kreszownia tkanin - Wojciechowscy
Firma ta może pochwalić się współpracą z Teresą Rosati, Łukaszem Jemiołem, marką Mohito, Orsay i wieloma innymi. 
Wracając do sukienki, na lato idealna, lekka i przewiewna, niestety dosyć prześwitująca, więc na ten spacer założyłam pod spód halkę, za to na plażę w połączeniu z samym już tylko strojem kąpielowym sprawdzi się idealnie. Bo plaża chyba jakaś w tym roku będzie... Jakie macie wakacyjne plany, my w końcu odpuszczamy Chorwację (po 4 razach z rzędu człowiek już chce jakiejś zmiany), będziemy szukać lasta w sierpniu, nie skupiając się na konkretnym kierunku, zobaczymy co się trafi :) 

sukienka - Shein; kamizelka/torba/okulary - House







W następnym poście: asymetryczna sukienka DIY :) wkrótce :)

Komentarze

  1. Bardzo ładna ta sukienka. Na lato idealna.Super zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście sukienka jest ładna i taka na czasie, ale mnie dodatkowo jeszcze zachwycił ten pejzaż za Tobą, ten łan, te kłosy... patrzę i słyszę ich szum.. oj rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great outfit with a boho touch!! Love this little white dress! Amazing!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo faajnie w niej wyglądasz! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka boska ! Chyba sama sobie taką kupię <3 Jakbym mogła prosić o poklikanie w linki u mnie w linki, a jeśli mój blog ci się spodoba to będę bardzo wdzięczna za obserwację <3
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna sukienka! idealna na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja. Niezwykle lekka, dziewczęca...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestawik :-) Ja z kreszowanej tkaniny chyba nic nie miałam, a na pewno nie szyłam :-) Ale sukienka prezentuje się super! A torebka też mi się bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam cos podobnego z h&m'a, ale sprzed 5 lat. I co roku, w lecie nosze ta kiecke, bo zawsze wyglada ladnie.

    ps. ladna ceneria na zdjecia!
    ps1. Zapraszam do mnie: http://dorisdaisystudio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny look, lekki i wiosenny :) Może dobrałabym jedynie inną torebkę np. jeansową, albo delikatnie niebieską?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty