Majówka


I po "długim" weekendzie... Jak zwykle minął ekspresowo. W równie szybkim tempie szyłam sukienkę specjalnie na niedzielną majówkę (i to nie jedną ale o tym w następnych postach). Piątek i sobotę spędziłam przy maszynie do szycia i w marketach budowlanych (rozpoczynamy remont i przeprowadzkę ufff) by w niedzielę w końcu odpocząć. Mieliśmy nieco inne plany jednak wylądowaliśmy w Pszczynie. Jak to zwykle bywa w dni wolne, ludź na ludziu (ciągle nam w kadr wchodzili) ale i tak było przyjemnie.
Choć szafa pełna sukienek, nie byłabym sobą gdybym czegoś nowego specjalnie na tą okazję nie uszyła. Z braku czasu to musiało być coś nieskomplikowanego, luźnego, na każdą niemal okazję i najlepiej by jeszcze pasowało do nowego żakietu w paski. Skorzystałam z własnego opracowanego już wcześniej i sprawdzonego wykroju. Początkowo zastanawiałam się nad sukienką 127 z Burdy 10/2014, jednak z obawy przed uszyciem wielkiego wora zrezygnowałam. Tak pędziłam z ta kiecką, że nie zdekatyzowałam tkaniny przed szyciem, wyprałam dopiero po uszyciu no i troszeczkę się skróciła. Z przodu mała kontrafałda zapewnia swobodę ruchu, luz w zakładaniu sukienki, no i zapas na ewentualny brzuszek ;) Tył zapinany na 2 guziki. W szwach bocznych kieszenie.
Ciekawa jestem Waszych opinii, mnie się bardzo podoba to połączenie pasków i rozet oraz butów z frędzlami, które mojemu mężowi kojarzą się z końskimi kopytami :)
Tkanina z której uszyłam sukienkę to bawełna a'la jeans (70% bawełna, 25% poliester, 5% elastan), możecie ją u mnie kupić w cenie 36 PLN/mb.

sukienka - ViolettaZ; żakiet - Shein.com; torebka - Mohito; buty - DeeZee; okulary - House















W następnych postach pikowana bluza i żakiet, dzianinowa sukienka + mały tutek z wszywaniem gumki overlockiem oraz 2 asymetryczne sukienki :)

Komentarze

  1. Połączenie pasków ze wzorami sukienki podoba mi się bardzo :) Buty na pewno przyciągają wzrok ;) Stylizacja naprawdę udana. I pasuje na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna narzutka w paski :)Pozdrawiam
    http://kopgielmogielmodowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest śliczna, wzór ma bardzo ciekawy. Choć łączenie takiego wzoru z paskami nie przypadło mi do gustu ale mimo to świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się zestawienie,ciekawie to wygląda.Czekam z niecierpliwością na następne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNA SUKIENKA I ZABAWA WZORAMI!

    OdpowiedzUsuń
  6. kompozycja bardzo bardzo ba TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała sukienka. Bardzo ciekawe rozwiązanie z kontrafałdą na przodzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. z całego zestawu najbardziej ujęła mnie minimalistyczna torebka, przepiękna :)

    Pozdrawiam!
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno ten wzorzysty materiał jak i fason sukienki fantastyczne.Kto by pomyślał, że pasiasty żakiet tak fajnie zagra z trochę orientalnym wzorem sukienki. Chyba skuszę się na tę tkaninę u Ciebie tylko napisz czy jest układająca się czy raczej sztywna? No i piękne zdjęcia, w ogóle wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Porównując tkaninę do lnu, jest znacznie mniej sztywna. Dobrze się układa bo jest dosyć cienka i bardzo lekka ale nie można powiedzieć że jest lejąca. Jest miękka i mało gniotliwa, lekko elastyczna. Mogę wysłać próbkę ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te ornamenty, a sukieneczka urocza.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo super, ale moim zdaniem najfajniejsze są te paseczki w butach. Super to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam paski i frędzle. Super Ci się udało połączyć te dwie rzeczy. Bardzo mi się podoba całość! Pozdrawiam,
    http://tallyweijlonlineshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne połaczenie deseni. Juz dawno przekonałam sie , że połaczenie dwóch wzorów ze soba daje naprawdę wspaniały efekt. Sukienka jest bombowa, wzór na tkaninie kapitalny. Całość niebanalna i elegancka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka prosta, ale przy tym wzorze wiecej jej niczego nie potrzeba! Przepiekny material. Zawsze boje sie wzorow, ale ten na Twojej sukience po prostu mnie zauroczyl.

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha końskie kopyta:) proszę pozdrowić męża i nie martwić się mój też ma takie genialne przemyślenia;) Sukienka śliczna jak i cała stylizacja tak trzymać Pani Violu;) Tylko troszkę częściej by się przydały takie wpisy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze i jednocześnie przepraszam że wciąż ociągam się z nowymi publikacjami. Jak zwykle mam deficyt czasowy... Obiecuję poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w Twoich butach! :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna tkanina i bardzo ciekawy fason sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty