Krata po raz trzeci - sukienka 35


Długo czekałam na dobrą pogodę by zrobić zdjęcia w tej sukience i w końcu się doczekałam całkiem ładnej śnieżnej scenerii :) To 35 uszyta przeze mnie sukienka, a powstała z resztek tkanin: elano-wełny i eko-skóry. Z każdej uszytej rzeczy zostaje jakiś większy lub mniejszy kawałek niewykorzystanego materiału, mam już całkiem sporą stertę takich resztek i powoli biorę się za ich wykorzystanie - nie lubię gdy coś się marnuje. Na stronie Burdy widziałam dużo wykonań tej sukienki i sama też chciałam mieć swoją wersję. Wykrój (3C "Szycie krok po kroku" 2/2013) może wydawać się trudny ale wierzcie mi bardzo dobrze się go szyje. Co prawda trochę sobie utrudniłam wybierając eko-skórę, musiałam bardzo uważać podczas szycia, nie mogłam się pomylić gdyż po przeszyciu zostają na niej bardzo widoczne dziurki. Sukienka ma kołnierzyk typu bebe, który po raz pierwszy szyłam - przyznam że nie jest łatwo uzyskać idealne zaokrąglenia przez co nie wyszedł perfekcyjnie ale następnym razem myślę że będzie lepiej. 

sukienka - ViolettaZ; nauszniki - Carry; torebka - Reserved; botki - DeeZee; płaszcz - Orsay
krata&skóra DIY









Komentarze

  1. Świetna ona ci wyszła i super, że użyłaś eko-skórki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędna!! Strasznie podobają mi się wstawki z eko-skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka;) Ładnie wyszło;)

    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej świetnie wyglądasz Jesteś mega utalentowaną osobą pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny krój, a wstawki są fajnie dopasowane i w całości bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama jestem sukienkoholiczka Twoja jesst piekna wpadnij i popatrz na moja, moze Ci sie spodoba, zaispirowalas mnie, a mam tez bordowa eck skore musze cos wymyslec..... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja!! Cudne masz te sukienki wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do twarzy ci w tym kolorze :) A sukienka świetna sama w sobie - osobiście przetestowałam ten model :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle piękna sukienusia, a dodatki do niej znakomite. W tych nausznikach wyglądasz słodko. Uwielbiam tu do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz ładniejsze te sukienki Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam dziewczyny :) Wasze komentarze jak zwykle jeszcze bardziej mnie motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi jakoś ten kołnierzyk nie pasuje,ale w sumie go prawi nie widać. Sukienka bardzo fajna idealna na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta sukienka ! Wyglądasz w niej świetnie :) Mam nadzieję, że dobrze Ci służy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty